Senam kanalui – naują galimybę

„Fizinės pašto dėžutės – senas, anksčiau verslo intensyviai eksploatuotas komunikacijos kanalas. Ne paslaptis, dažną pašto gavėją erzindavo neribotas kiekis reklaminių skrajučių, o ilgainiui šio kanalo rezervai ėmė atrodyti išsemti. Vis dėlto norėjosi pabandyti jį išnaudoti efektyviai ir įdomiai. Jokiu būdu nenorėjome atrodyti kaip pašto dėžučių teršėjai – turėjome viziją, kad žmonės mus pamatytų kaip atsakingą verslą, galvojantį apie prasmingą žingsnį, tikrąjį vertės sukūrimą klientui“, – sako UAB „Inofort“ vadovas Aurimas Drūtys.

Pasak jo, akcijos tikslas buvo pasiekti savo potencialius klientus – įmonės darbuotojai patys išnešiojo skrajutes su gėlių svogūnėliais, tai jiems leido geriau pažinti naujakurių gyvenamąją aplinką. Buvo tikimasi, kad siuntinys sukels gavėjams gerų emocijų, paskatins nusišypsoti.

A. Drūtys kaip privalumą mato, kad prie akcijos prisidėjo ir analogiškas socialinės atsakomybės, verslo tvarumo idėjas puoselėjantys partneriai – saulės elektrinių, elektromobilių stotelių įrengimo sprendimus teikianti „Evieta Group“, valdanti prekių ženklą „evieta“. Svarbu buvo ne tik panašios įmonių vertybės, bet ir galimybė sustiprinti pasiūlymą, kooperuoti marketingo projekto biudžetą, taikyti patrauklesnes loterijos sąlygas.

Po vienu stogu kelių įmonių bendradarbystės erdvėje įsikūrusioms dviem įmonėms buvo nesunku surasti bendrą kalbą – panašiuose hub’uose veikiančių skirtingų verslų atstovai įprastai dalijasi savo patirtimis ir idėjomis, čia netrūksta paskatų bendradarbiauti.

Atsižvelgė į lūkesčius socialinei verslo elgsenai

Pavasariniam pašto siurprizui buvo pasirinkti plukių svogūnėliai, ypač patogūs sodinti. Pasak A. Drūčio, ieškant tinkamiausio sprendimo netrūko iššūkių. Kaip pavyzdžiui, reikėjo rasti pro pašto dėžutės angą telpančius svogūnėlius, išvengti jų sušalimo ar peraugimo rizikos. Sausi plukių svogūnėliai, kurie galėtų laukti sodinimo dienos ilgą laiką, pasirodė visais požiūriais geriausia išeitis. Be to, palyginti su kitais svogūniniais augalais, plukės lengvai prižiūrimos, gali būti sodinamos vejoje, nes peržydėjus žiedui stiebas nudžiūsta, o jį nupjovus su žole augalas sėkmingai gyvuoja toliau.

Plukės – augalai, tinkami papuošti namų gėlynams, balkonams ar terasoms. Pasak „Inofort“ vadovo, šios elegantiškos gėlės, dažnai įvardijamos kaip „Vėjų dukros“ (genties pavadinimas kilęs iš graikų kalbos žodžio „anemos“ – vėjas), puikiai derėjo veiklaus, aplinką tausojančio šiuolaikiško jauno žmogaus gyvenimo būdui, jos pritiko ir prie naujakuriams darbingo sezono.

„Kaip rodo per pastaruosius keletą metų atlikti tyrimai, šalies vartotojų lūkesčiai įmonių socialinei elgsenai auga. Jau ir 2022 m. atlikto tyrimo duomenimis, net 88 proc. respondentų atrodė svarbu, kad įmonės veiktų paisydamos socialinės atsakomybės principų – atsakingai elgtųsi savo darbuotojų, klientų, vartotojų atžvilgiu, stengtųsi savo veiksmais kuo mažiau kenkti aplinkai ir pan. Beveik pusė apklausos dalyvių tvirtino, kad jiems tai labai svarbu. Todėl į šį aspektą atsižvelgiame siūlydami savo produktus. Statybos procese medžiagas ir jų montavimą organizuojame taip, kad po daugelio metų pastatui atitarnavus visas medžiagas būtų lengva atskirti, išrūšiuoti bei panaudoti pakartotinai“, – atkreipia dėmesį A. Drūtys.

Aurimas Drūtys

UAB „Inofort“ save pozicionuoja kaip Lietuvos statybų rinkos inovatorių, siekiantį visuomet išlikti bent žingsniu priekyje, užtikrinant tiek statybos proceso komfortą, tiek ir namo tvirtumą bei ilgaamžiškumą. „Inofort“ namai gaminami ir statomi naudojant lengvojo plonasienio plieno konstrukcijų (LPPK) technologiją, kuri įgalina visą namo sienos storį panaudoti apšiltinimui, taip taupant naudingą plotą. Derinant inovatyvias technologijas įmonė projektuoja, gamina ir stato aukščiausių standartų A++ klasės energinio naudingumo gyvenamuosius namus, kilnojamus pastatus, vasarnamius, stogines, sandėliukus ir kitus įvairios paskirties modulinius pastatus.

Naujakurių planuose – tvarių sprendimų kompleksas

Saulės elektrinių ir elektromobilių įkrovimo stotelių rinkos žaidėjos „Evieta Group“ vadovo Valdo Drūčio tvirtinimu, partnerystė, organizuojant bendrą marketingo akciją su „Inofort“ buvo itin organiška, nes abiejų įmonių paslaugos orientuotos į modernaus naujakurio poreikius. Vieni tokių – energetinių išteklių taupymas, renkantis tvarius namus, atsinaujinančios energijos šaltinius ir mobilumo sprendimus.

„Besirenkantiems naują gyvenimo etapą didmiesčių naujakuriams būdinga planuoti visą tvarių sprendimų kompleksą. Pasirinkus, pavyzdžiui, saulės elektrinę, tai padiktuoja ir kitas galimybes, kaip, tarkime, pigesnės elektros energijos panaudojimą įsigyjant elektromobilį ir jo krovos stotelę. Ir, priešingai, iš ekologinių paskatų įsigijus elektromobilį, įvertinamos jo eksploatacijos sąnaudos, tad priimamas sprendimas įsirengti saulės elektrinę su krovos stotele“, – pastebi „Evieta Group“ vadovas.

Valdas Drūtys

Jis taip pat atkreipia dėmesį, kad pastaruoju metu, kalbant apie elektra varomo transporto plėtrą, vis dažniau minimas jam reikalingos infrastruktūros poreikis. Individualios elektromobilių krovimo stotelės yra viena svarbių tokios infrastruktūros dalių, papildanti viešųjų krovimo stotelių tinklą.

Laimėjo sandėliuko karkasą ir elektromobilių krovimo stotelę

Skrajučių kartu su plukių svogūnėliais gavėjai buvo kviečiami dalyvauti loterijoje. Lankstinuke esantis QR kodas, vedė į reklaminį puslapį, kur buvo galima užpildyti anketą. Loterijai buvo skirti du prizai pasirinktinai – elektromobilio krovimo stotelė arba plieninis sandėliuko karkasas.

Vienas laimėtojų – Kaune gyvenamųjų namų kvartale prieš 7 metus įsikūręs 35 metų vyras, su sutuoktine auginantis du vaikus. Jau įsirengęs saulės jėgainę ir apie elektromobilio įsigijimą svarstantis kaunietis pasirinko elektromobilių krovimo stotelę, kuri jo šeimai leis efektyviai išnaudoti savo pačių gaminamą elektros energiją. Kita loterijos laimėtoja – 44 metų Kelmės rajono gyventoja, ji saugiam aplinkos priežiūros priemonių laikymui pasirinko plieninį sandėliuko karkasą.

„Dėkojame visiems konkurso dalyviams bei linkime sėkmės, puošiant aplinką bei renkantis tvarius namų ūkio sprendimus. Tikiu, kad verslas ir vartotojai, žiūrėdami viena aplinkosaugos, žaliojo kurso kryptimi, gali nemažai nuveikti“, – pažymėjo UAB „Inofort“ vadovas A. Drūtys.